Сторінки

вівторок, 3 січня 2017 р.

Моє есе про пофесію педагога

Чому саме вчитель, а не лікар, банкір, юрист? У кожного свій життєвий шлях і своє призначення. У 7-9 класах мене вабила історія нашої держави, я цікавився розкопками, хотів бути вченим-істориком. Одного разу моя старша сестра – на той час студентка педагогічного університету запросила мене на екскурсію на фізико-математичний факультет. Фізичні прилади, які можна було потримати у власних руках і навіть зробити з ними досліди, комп'ютери які дозволяли вирішувати складні математичні задачі…. Усе це не давало спати не одну ніч на той час просто підлітку, який вибирав майбутню професію...
Зараз, дивлячись через призму 14 річного педагогічного досвіду, кожного разу отримую неймовірний заряд позитиву від того, коли мої учні досягають високих результатів у навчанні, а саме головне пов'язують свою долю з ІТ-професіями. Це, мабуть, найголовніша нагорода та стимул бути вчителем, педагогом, порадником, та людиною з Великої літери.

Немає коментарів:

Дописати коментар